NY BLOGG IGEN

Japp japp nu har man en ny fräsch blogg igen :D Denise har hjälpt mig nu riktigt länge med att fixa den så TACK SÅ JÄTTEMYCKET DENISE!!! <3
Ja så, istället för min gamla emoblogg har jag nu denna (: Ja kärleken är inte lika fucked up som innan.. om inte värre men nu är jag inte lika emoledsen XD Guud vad skönt alltså. Ett helt år har gått sedan jag började ettan och så mycket har ändrats sedan dess. Sommarlov snart, jag, Junia och Emilie ska jobba tillsammans i polisstallet.
NYA TAG!!! :D

NU ska jag dra iväg.

// Howdoesitfeel - Sophie

Jag på Junias häst Shirin. Vi red ut tillsammans i helgen. (:



Kommentarer
Postat av: Denise

yääy, det är mitt nöje, tycker design är AS kul :D jag höll på en gång att ändra och fibbla med min design i 12 timmar :P

2010-06-03 @ 21:52:01
URL: http://www.denizes.se
Postat av: Denise

Ja, jag var "sjuk" från skolan och satt hemma hela dagen och gjorde design för det är så mycket roligare än skolan :P

2010-06-03 @ 22:44:13
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0